Jón-szigetek

A Jón-szigetek zöld hegyei, sziklás öblei és eldugott strandjai csak arra várnak, hogy felfedezzük őket. Egyes szigetek kifejezetten a szórakozni vágyó turistákra specializálódtak, mások a vízi sportokra, de a napimádók is mindenhol megtalálják a számításukat. Egy biztos: mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb és legizgalmasabb helyet.

Lehetséges útvonal

1. nap Korfu
Gouvia Marinában szállunk jachtra és azonnal elindulunk valamelyik közeli strand felé, hogy fürdőzzünk és kipihenjük az utazás fáradalmait. Visszatérve a Marinára sétálunk egyet Korfu városában, és keresünk egy kis helyi éttermet a vacsorához. Az éjszakát a Marinában horgonyozva töltjük.

2. nap Korfu – Paxos 36 tengeri mérföld
Reggeli a fedélzeten, majd indulás Sivota felé, ahol lehetőség van fürdőzésre és búvárkodásra. Ebéd egy csendes kis öbölben, és naplementekor érkezés Paxosba.

3. nap Paxos – Lefkas 35 tengeri mérföld
A reggelit a fedélzeten, vagy az egyik parti kávézóban fogyaszthatjuk el, mielőtt utunkat Antipaxos felé vesszük, ahol a Jón-tenger egyik leggyönyörűbb strandja található. Búvárkodhatunk a kristálytiszta vízben, napozhatunk a parton vagy a fedélzeten, miközben magunkba szívjuk a görög szigetek illatát és hangulatát. Estére Lefkasba érkezünk, ahol a parton található éttermek egyikében vacsorázunk.

4. nap Lefkas – Meganissi 12 tengeri mérföld
Lefkasban megnézzük a színesre festett faházakat, majd áthajózunk Meganissi lakatlan szigetére. Ott egy kellemes ebéd, irány a barlangok, homokos strandok és az azúrkék tenger világa! Este csillagfényes vacsora vár a fedélzeten.

5. nap Meganissi – Kefalonia 18 tengeri mérföld
Reggeli után továbbhajózunk a Kefalonia szigetén található Fiskardo felé, ahol számos régi épület mellett a híres Robola bort és kakukkfűvel ízesített mézet is találunk.

6. nap Kefalonia – Ithaca 17 tengeri mérföld
Fiskardoban reggelizünk, és még délelőtt áthajózunk Odüsszeüsz lakhelyére, Ithacara. Ott az egyik csodálatos öbölben horgonyzunk le, ahol felfedezzük az álmos kis falvakat, a nagyszerű strandokat. Később Vathi régi kikötőjében vacsorázunk meg, ott, ahol fennmaradtak a régi börtön maradványai.

7. nap Ithaca – Kefalonia 19 tengeri mérföld
Reggeli a fedélzeten, majd visszaindulunk a Kefalonia keleti partján található Számi felé. Fedezzük fel a Melissani barlangokat és a földalatti tó türkizkék vizét. Este a jachttal az Antisami-öbölben horgonyzunk le.

8. nap Kefalonia
A napot a jacht fedélzetén pihenéssel és vízi sportokkal töltjük, amelyet a lemenő nap sugarainál elfogyasztott koktélokkal és csillagfényes vacsorával koronázunk meg.

9. nap Kefalonia – Zákinthosz 33 tengeri mérföld
Reggeli előtt ússzunk egyet, utána pedig áthajózunk a Jón-szigetek legdélibb tagjára, Zákinthoszra. A tengeri teknősök a Lagana-öbölben rakják le tojásaikat, de felfedezhetjük a Keri mellett található kék barlangokat is. A parton egy utolsó kitűnő görög vacsorát fogyaszthatunk el, mielőtt éjszaka vagy másnap reggel visszahajóznánk Korfura.